Jak vyměnit či vrátit zboží
Jak vyměnit e-shopovou objednávku?
Pokud víte, za co by jste chtěli původní zboží vyměnit, ověřte si jeho dostupnost na e-shopu, e-mailem nebo telefonicky. Pokud je požadované zboží k dispozici, vytiskněte si kopii dokladu a přiložte k tomu informace za jaké nové zboží by jste původní chtěli vyměnit.
Zboží můžete vyměnit úplně zdarma na základě reklamačního asistenta, kterého Vám velmi rádi zašleme na email na kterékoli pobočce Zásilkovny. Štítek, který Vám přijde na email, stačí vytisknout, nalepit na původní zásilku a odnést do kterékoliv pobočky Zásilkovny.
- zaslané ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží (pozdější výměny nebudou akceptovány)
- zcela nepoškozené a kompletní
- v původním obalu / s originální visačkou
V případě přeplatku vám rozdíl vrátíme na bankovní účet.
Vodičná 100
739 42, Chlebovice
V případě potřeby nás telefonicky kontaktujte na telefonním čísle +420608813415 nebo emailem eshop@tavisa.cz
Jak vrátit e-shopovou objednávku?
Zboží můžete vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od jeho doručení. Abychom zásilku přijali zpět, je nutné, aby bylo zboží nepoužité, nepoškozené, s visačkami a také v originálním obalu. Ke zboží je potřeba přiložit kopii dokladu s číslem účtu pro vrácení peněz.Peníze Vám vrátíme na uvedený účet do 14 dnů po obdržení vráceného zboží.
V případě potřeby nás telefonicky kontaktujte na telefonním čísle +420608813415 nebo emailem eshop@tavisa.cz
Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
Adresát:
Vilma Lišková
Vodičná 100, 739 42 Chlebovice
e-mail: eshop@tavisa.cz
Odstoupení kupujícího od kupní smlouvy
Oznamuji/oznamujeme*), že tímto odstupuji/odstupujeme*) od smlouvy o koupi tohoto zboží:
..................................................................................................
.................................................................................................
.................................................................................................
Datum objednání (číslo objednávky) nebo číslo prodejního dokladu:
.................................................................................................
Údaje o kupujícím/kupujících *):
Jméno a příjmení: ..................................................................
Adresa: ....................................................................................
Žádám/žádáme*) o vrácení kupní ceny na následující bankovní účet:
......................................................................
Důvod vrácení (nepovinné):
..................................................................................................
Zboží doručte/zašlete prodávajícímu na adresu: Vilma Lišková, Vodičná 100, 739 42 Chlebovice.
Datum a místo: .......................................... Podpis kupujícího/kupujících*):.............
*)Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte