🤩 Ručně vyrobené koberce skladem se slevou až - 38 %❗ Akce platí do vyprodání zásob

Obchodní podmínky

Víme, jak je složité orientovat se v právních předpisech a zákonech, zejména pokud jsou psány odborně, ale mnohdy nesrozumitelně. Proto jsme obchodní podmínky napsali transparentně, správně a hlavně lidsky. 

1. ÚVOD

1.1. E-shop na webové stránce Tavisa.cz je provozován společností Vilma Lišková, IČO: 19647697, se sídlem Seifertova 698/9, 757 01 Valašské Meziříčí, zapsanou u živnostenského úřadu Magistrátu města Valašské Meziříčí. Dále v textu těchto obchodních podmínek budeme o společnosti Vilma Lišková mluvit jako o "nás" nebo "provozovatel e-shopu."

1.2. Aby byly tyto obchodní podmínky čtivější a hlavně, aby byly pro vás, naše zákazníky, dostatečně srozumitelné, nebudeme vás v textu označovat žádnými komplikovanými právními pojmy. Budeme proto jednoduše používat zájmeno "vy."

1.3. Pokud si budete chtít objednat z našeho e-shopu Tavisa.cz (dále zkráceně jen "náš e-shop"), budeme pro nastavení podmínek našeho vzájemného smluvního vztahu používat tyto obchodní podmínky (dále jen "OP" nebo "tyto OP"). Pokud bychom si v samostatné individuální smlouvě domluvili něco, co by bylo v rozporu s těmito OP, bude mít tohle naše vzájemné smluvní ujednání přednost před tím, co je uvedeno v těchto OP.

1.4. Tyto OP jsou závazné pro všechny, kteří si budou objednávat zboží na našem e-shopu. Na několika místech se budeme muset odkázat i na zákonná ustanovení občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. (dále jen "OZ").

1.5. Tyto OP i kupní smlouva, jíž jsou OP součástí, jsou uzavírány v českém jazyce. Domluvme se, že pro uzavírání smluv budeme používat jen český jazyk.

1.6. V souladu s § 1826 OZ vás informujeme, že nejsme vázáni žádným kodexem chování.

2. FUNKCE E-SHOPU

2.1. Nejprve vám poskytneme informace o tom, jak náš e-shop funguje a jak probíhají nákupy na něm.

2.2. Pokud si vyberete zboží na našem e-shopu, zvolíte požadované množství a kliknete na tlačítko "Koupit," tímto krokem vložíte zboží do virtuálního nákupního košíku. Pro doručení zboží vám poskytneme možnost zadání kontaktních údajů a výběr způsobu dopravy a přepravce. Během celého procesu můžete kontrolovat a upravit údaje, které jste zadali do objednávkového formuláře.

2.3. Po zadání těchto údajů a souhlasu s těmito obchodními podmínkami vám před odesláním objednávky zobrazíme seznam zboží, které jste si vybrali, a vaše osobní údaje pro kontrolu. Pokud máte slevový kód, můžete jej zadat do pole "Slevový kód." Sleva bude automaticky uplatněna v nákupním košíku, a tak uvidíte konečnou cenu za zboží. Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku." Tímto krokem také vyjadřujete souhlas s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Prosíme, pečlivě zkontrolujte všechny údaje před odesláním objednávky.

2.4. Okamžitě po obdržení objednávky obdržíte potvrzení o jejím přijetí. Tento krok má pouze informativní charakter, ačkoliv je obdržení objednávky potvrzeno, nedochází k uzavření kupní smlouvy.

2.5. V souladu s těmito obchodními podmínkami a za účelem ochrany proti tiskovým chybám a chybám v systému upozorňujeme, že uvedení veškerého zboží a cen na našem e-shopu je pouze informativní a nepředstavuje nabídku na uzavření kupní smlouvy podle § 1732 občanského zákoníku. K uzavření kupní smlouvy dojde až v okamžiku, kdy obdržíme vaši objednávku, zkontrolujeme dostupnost zboží na skladě a potvrdíme vám objednávku na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Pokud nám chybí některé z vašich údajů, budeme vás žádat o jejich doplnění, jinak nebudeme schopni přijmout vaši objednávku.

2.6. Pro právní jistotu a pro srozumitelnost uvádíme, že zboží prezentované na našem e-shopu není nabídkou na uzavření smlouvy, a vaše objednávka není akceptací této nabídky. Nabídku uzavření smlouvy učiníte vy tím, že odešlete objednávku, a my ji akceptujeme tím, že vám zašleme potvrzení o jejím přijetí.

2.7. Veškerá komunikace mezi námi bude probíhat prostřednictvím e-mailu. Pro kontakt s námi můžete použít e-mailovou adresu eshop@tavisa.cz

2.8. Z důvodu jasnosti uvádíme, že náklady spojené s používáním prostředků komunikace na dálku (například internetové připojení) jsou na vás.

2.9. Informace o smlouvách, které mezi námi uzavřeme, budou uloženy. Tyto informace nejsou veřejně dostupné, ale pokud budete chtít, dejte nám vědět e-mailem, a my vám je zašleme elektronickou cestou.

3. PLATBA

3.1. K zaplacení za zakoupené zboží nabízíme následující možnosti plateb: platba převodem na účet, platba prostřednictvím platební brány (bankovní převod, platba kartou a další), platba dobírkou a platba hotově nebo kartou při osobním vyzvednutí zboží na výdejním místě.

3.2. Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, zašleme vám na váš e-mail po obdržení objednávky platební údaje, včetně čísla našeho účtu, variabilního symbolu a částky k zaplacení. Je nezbytné, abyste nám tuto částku zaslali s použitím variabilního symbolu, který vám zašleme, jinak nebude možné spojit platbu s vaší objednávkou. Po připsání peněz na náš účet vám zašleme potvrzení objednávky.

3.3. Pokud se rozhodnete pro možnost platby přes platební bránu, budete přesměrováni na stránku platební brány, kde budete následovat pokyny daného poskytovatele platebních služeb.

3.4. V případě volby platby na dobírku zaplatíte kupní cenu přepravci při doručení zboží.

3.5. Domluvme se, že pokud budete platit platební kartou nebo bankovním převodem, zboží zůstane v našem vlastnictví, dokud nepřijmeme platbu za objednané zboží na náš účet. Teprve úplným uhrazením kupní ceny se stanete vlastníkem zboží.

4. CENA ZA ZBOŽÍ A DORUČENÍ

4.1. Jak jsme již uvedli, ceny zobrazené na našem e-shopu jsou pouze informativní. Závaznou a konečnou cenu určíme až v okamžiku přijetí vaší objednávky.

4.2. Ceny zboží na našem e-shopu jsou uvedeny jak s DPH, tak i bez DPH. Pokud cena neobsahuje tuto specifikaci, jedná se o cenu s DPH.

4.3. Poplatek za poštovné a balné není zahrnut v ceně zboží a závisí na zvoleném způsobu dopravy a přepravci. Konkrétní poplatek za dopravu bude uveden při výběru dopravy v objednávce. Toto pravidlo platí pro doručení v rámci České republiky. Odesílání zboží do zahraničí vyžaduje předchozí dohodu.

4.4. Všechny objednané produkty budou odeslány nejpozději do sedmi pracovních dnů od obdržení platby. V případě, že vám budeme zboží zasílat poštou, nebezpečí poškození zboží přechází na vás okamžikem předání zásilky dopravci.

4.5. Pokud zásilka dorazí zjevně poškozená, je důležité tuto skutečnost oznámit přepravci. Pokud zásilka projevuje známky pokusu o neoprávněný přístup, nemusíte ji přijmout. V takovém případě nás okamžitě informujte a společně určíme další postup.

5. ZÁKAZNICKÝ ÚČET

5.1. Pokud budete chtít na našem e-shopu nakupovat častěji, doporučujeme zřídit si zákaznický účet, který vám přinese spoustu výhod a zjednodušení. Zákaznický účet vám například umožní uložit si své objednávky a provést je znovu, aniž byste museli zboží hledat na našem e-shopu, předvyplnit doručovací adresy a další.

5.2. Pro založení zákaznického účtu od vás budeme potřebovat několik údajů, jako je jméno, příjmení a adresa. Tyto údaje prosím udržujte neustále aktuální.

5.3. Zákaznický účet je spojen s vaší e-mailovou adresou.

5.4. Heslo k vašemu zákaznickému účtu budete znát jen vy, my k němu nebudeme mít přístup. Pokud heslo zapomenete, nezoufejte. Stačí při zadávání přihlašovacích údajů k zákaznickému účtu kliknout na „Zapomenuté heslo“ a náš automat vám po zadání vaší e-mailové adresy vytvoří a zašle nové heslo.

5.5. Je důležité si říct, že za váš zákaznický účet jste odpovědni. Aby nedošlo k nějakému zneužití ze strany třetích osob nebo porušení vašich práv, nemůžete umožnit jiným osobám, aby využívaly váš zákaznický účet. Rovněž si pečlivě chraňte své přihlašovací údaje. Pokud je někomu, byť z nedbalosti, vyzradíte a dojde ke zneužití vašeho zákaznického účtu, nesete za takové zneužití odpovědnost.

5.6. Pokud se domníváte, že vaše přihlašovací údaje někdo zneužil nebo může zneužít, dejte nám neprodleně vědět a my po domluvě s vámi váš zákaznický účet zablokujeme.

6. SLEVOVÉ KÓDY

6.1. V rámci provozu e-shopu můžeme nabízet slevové kódy, které umožní získat slevu při nákupu našeho zboží. Domluvme se na pravidlech, která se týkají jejich používání.

6.2. Slevové kódy:

a. Můžete uplatnit na veškeré zboží, s výjimkou produktů označených jako "výprodej."

b. Není možné je použít vícekrát.

c. Nelze je kombinovat - můžete použít pouze jeden slevový kód na jednu objednávku, a nemůžete je kombinovat s věrnostní slevou. 

6.3. Pokud se rozhodnete použít slevový kód při nákupu více kusů zboží, sleva se uplatní na každý zakoupený kus zboží. V případě vrácení či odstoupení od smlouvy budete mít nárok na vrácení částky ve výši, kterou jste skutečně zaplatili za zboží po odečtení slevy.

6.4. Upozorňujeme, že slevové kódy mají omezenou platnost. Po vypršení platnosti slevového kódu již nebude možné tento kód použít a slevu nelze uplatnit.

7. ODPOVĚDNOST ZA VADY, REKLAMACE

7.1. Zboží, když jej převezmete, by mělo splňovat standardy obvyklé pro daný druh zboží a mělo by být vhodné pro účely, ke kterým je obvykle určeno. Mělo by být doručeno v přiměřeném množství, kvalitě a hmotnosti a také by mělo odpovídat příslušným právním předpisům.

7.2. Pokud má zboží jakoukoli vadu, informujte nás co nejdříve a my se postaráme o její nápravu. Je důležité, abyste nám vadu oznámili bez zbytečného odkladu po jejím zjištění. Reklamaci však musíte podat do 24 měsíců od převzetí zboží. Pokud vada vyjde najevo během prvních šesti měsíců od převzetí, předpokládá se, že vada byla přítomna již při nákupu. Pokud vada vznikne později, budete muset prokázat, že byla přítomna v době převzetí. V případě nákupu jako podnikatel se naše odpovědnost vztahuje pouze na vady, které byly přítomny při převzetí zboží.

7.3. Po nahlášení vady nám dejte možnost posoudit zboží. Pokud se rozhodnete zboží vrátit poštou, požádáme vás o některé informace, abychom mohli reklamaci správně zpracovat: kopii faktury (nebo alespoň její číslo), popis vady, a vysvětlení jak se zbožím bylo zacházeno. 

7.4. Pro účely reklamace můžete využít náš reklamační formulář, který je součástí těchto obchodních podmínek zde - https://www.tavisa.cz/reklamace-a-odstoupeni-od-smlouvy-v-zakonne-lhute/

7.5. Nejde reklamovat vady, které jste způsobili sami nebo které jste znali již před uzavřením smlouvy. Také není možné reklamovat běžné opotřebení věci. V těchto případech nebudeme schopni reklamaci uznat.

7.6. Většinu reklamací vyřídíme okamžitě. Pokud by se však jednalo o složitější případ, budeme vás informovat do tří dnů od podání reklamace. Ve všech případech bude reklamace vyřízena do 30 dnů, pokud se nedohodneme jinak.

7.7. Po přijetí vadného zboží sestavíme reklamační protokol, kde uvedeme datum přijetí zboží k reklamaci, popis vady a váš požadavek na její odstranění.

7.8. V případě zjištění vady provedeme její opravu nebo výměnu za nové zboží, nebo poskytneme odpovídající slevu na kupní cenu, v závislosti na vašem požadavku. Odstoupení od smlouvy je možné pouze v případě, že zboží má závažnou vadu, která znemožňuje jeho řádné užívání, nebo pokud se vady opakovaně projeví po opravě nebo výměně, nebo pokud je výskyt vad nad průměrným rozsahem.

7.9. Máte právo na náhradu nákladů spojených s reklamací - Zboží nám přes Zásilkovnu můžete zaslat ZDARMA. Toto právo však musíte uplatnit do jednoho měsíce od uplynutí lhůty na reklamaci.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1. Pokud jste spotřebitelem, máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, aniž byste museli uvádět důvod. K tomuto účelu můžete použít přiložený formulář, který je součástí těchto obchodních podmínek zde - https://www.tavisa.cz/reklamace-a-odstoupeni-od-smlouvy-v-zakonne-lhute/

8.2. Zboží nám pak bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14  dnů od odstoupení od smlouvy, zašlete zpět. Musíme vás však upozornit, že veškeré náklady na vrácení zboží jdou v případě odstoupení od smlouvy k vaší tíži.

8.3. Do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vám pak vrátíme peníze za zboží, a to bezhotovostním převodem na váš bankovní účet. Pokud by nám zboží do této lhůty nedorazilo, můžeme vás požádat o prokázání odeslání zásilky.

8.4. Během lhůty 14 dnů, kterou máte k odstoupení od smlouvy, byste si měli pouze prohlédnout zboží a vyzkoušet jeho povahu a vlastnosti. Zboží by nemělo být opotřebováno nebo poškozeno. Pokud by se zboží vrátilo s nějakým opotřebením nebo sníženou hodnotou, můžeme vám uplatnit náhradu škody, což by se projevilo snížením částky, kterou byste měli obdržet za vrácené zboží. Výše snížení závisí na míře opotřebení zboží:

a. Pokud jste zboží pouze vybalili, ale nepoužili jste ho – 0-10 % snížení. b. Pokud jste zboží použili – 10-30 % snížení. c. Pokud jste zboží značně použili – 30-50 % snížení.

8.5. Odstoupení od smlouvy není možné pro některé druhy zboží. Výjimky jsou stanoveny v souladu s čl. 1837 občanského zákoníku, a mohou zahrnovat následující typy smluv:

a. Služby, které byly poskytnuty s vaším výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

b. Zboží nebo služby, jejichž cena závisí na finančních tržních výkyvech nezávislých na naší vůli a které mohou nastat během lhůty pro odstoupení od smlouvy.

c. Alkoholické nápoje, které mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na tržních výkyvech nezávislých na naší vůli.

d. Zboží upravené podle vašich přání nebo pro vás přímo.

e. Zboží podléhající rychlé zkáze nebo zboží, které bylo neslučitelné s jiným zbožím.

f. Digitální obsah dodaný bez hmotného nosiče, pokud jste s tím výslovně souhlasili před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

g. Poskytnuté služby spojené s ubytováním, dopravou, stravováním nebo volným časem, které byly poskytnuty v určitém časovém období.

h. Tiskoviny, periodika nebo časopisy.

i. Ubytování, dopravu, stravování nebo využití volného času, které byly poskytny v určitém termínu podle dohody s vámi.

j. Zboží prodávané na veřejné dražbě podle právního předpisu o veřejných dražbách.

k. Digitální obsah, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s vaším předchozím souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

8.6.V případě bezdůvodného odstoupení od kupní smlouvy, jejíž předmětem byla koupě výhodného balení (zvýhodněný balíček několika produktů), je postup následující:

a. v případě zakoupení výhodného balíčku je možné odstoupit od smlouvy i jen částečně, což znamená, že nám můžete vrátit i jen některou ze zakoupených produktů a my vám vrátíme peníze za ní;


b. v případě zakoupení výhodné balíčku a dalších produktů lze odstoupit od kupní smlouvy v celém jejím rozsahu. Pokud tedy budete chtít odstoupit od kupní smlouvy, je nutné, abyste nám vrátili veškeré zakoupené zboží. 

8.7. Pokud vám se zbožím zašleme dárek a vy se rozhodnete odstoupit od smlouvy dle tohoto článku, tj. bez udání důvodu a do 14 dnů ode dne obdržení zboží, dohodněme se, že nám spolu se zbožím vrátíte i dárek. Darovací smlouva se v takovém případě sjednává s rozvazovací podmínkou.

8.8. Berte prosím na vědomí, že náklady spojené s navrácením zboží jdou k vaší tíži.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Informace týkající se způsobu, jakým zacházíme s vašimi osobními údaji, jsou k dispozici v naší [Zásadách používání cookies ] zde /uzivani-cookies/

9.2. Nad dodržováním pravidel dohlíží Úřad pro ochranu osobních údajů, a proto pokud budete mít za to, že osobní údaje zpracováváme v rozporu s právními předpisy, můžete na nás podat u tohoto úřadu stížnost. Sídlo a kontaktní údaje naleznete na těchto webových stránkách.

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1. Pokud dojde v budoucnu ke změnám v těchto Obchodních podmínkách (OP), budeme vás o nich informovat na našem webu [tavisa.cz](odkaz na webovou stránku) nebo, pokud máte Zákaznický účet, naleznete informace o změně OP i tam.

10.2. Kupní smlouva, včetně těchto OP, podléhá právu České republiky a případné spory budou řešeny před českými veřejnými soudy. Pokud kupní smlouva obsahuje mezinárodní prvek, smluvní strany se dohodly, že se vztahy vyplývající z této smlouvy budou řídit českým právem. Tato dohoda neovlivní práva spotřebitelů podle povinných ustanovení právního řádu týkající se ochrany práv spotřebitelů.

10.3. Naším právním základem pro prodej zboží je živnostenské oprávnění. Činnost živnostníka je prověřována příslušným živnostenským úřadem. Dohled nad dodržováním práv spotřebitelů vykonává také Česká obchodní inspekce.

10.4. Mějte na paměti, že nesete riziko změny okolností dle ustanovení § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku.

10.5. Pokud jste spotřebitel a chcete vyřešit spor s námi mimosoudní cestou, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci.

Děkuji za přečtení těchto obchodních podmínek. Pokud máte další dotazy nebo potřebujete další informace, rádo vám pomohu!