Reklamace a odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě
Nikdo není neomylný...
...a tak se může stát, že budete chtít zakoupené zboží reklamovat. Tato politováníhodná situace nastává v našem e-shopu maximálně jednou za uherský rok. Ale když už se stane, sepsaly jsem pro vás jednoduchý návod, jak si s ní hravě poradit.
Nákup a vrácení přes Zásilkovnu
Zásilkovna je báječná věc a nejjednodušší volba, jak vyřešit reklamaci. Napište nám, a my Vám pošleme reklamačního asistenta na e-mail. Stačí tak zboží znovu zabalit, přiložit formulář níže a vyrazit na nejbližší pobočku Zásilkovny. Neplatíte ani korunu a balíček k nám přisviští rychlostí blesku.
Vrácení přímo k Tavise
Pokud dáváte přednost jiným dopravcům, klidně můžete zásilku s reklamovaným zbožím poslat přímo na naši korespondenční adresu:
Vilma Lišková
Vodičná 100
739 42 Chlebovice
Česká republika
Ať už k nám zboží doručíte jakýmkoliv způsobem, dohlédneme, aby byla vaše reklamace vyřízena včas a ideálně tak, abyste zůstali našimi spokojenými zákazníky.
Prosím vyplňte před odesláním balíčku formulář níže, vytiskněte jej a vložte do balíčku, abychom při přijetí byli schopni Váš balíček identifikovat.
Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy/reklamace
Adresát: Vilma Lišková
Adresa: Vodičná 100, Chlebovice, 739 42
e-mail: eshop@tavisa.cz
Typ: Reklamace / Odstoupení od kupní smlouvy (Nehodící se škrtněte)
Vaše Jméno a Příjmení...........................
Váš email ...........................
Vaše telefonní číslo...........................
Číslo vašeho bankovního účtu...........................
Číslo objednávky...........................
Poznámka...........................